Kdo z vás je online? Nikdo!

3. září 2010

Přesně to by měla být odpověď na příspěvky v podvodných stránkách, jenže je tomu přesně naopak – uživatelé se snaží, aby tam bylo co nejvíce Líbí se mi, a správce stránky tak díky tomu při prodeji získá více peněz…


Cvičené opice, které nic nechápou

To je podle mě přesná charakteristika dnešního člověka. Udělá vše, co mu řeknete, a nedokáže nic pochopit, protože je blb. Pár lidí mi sice psalo, že bych takto neměl lidi urážet, ale jak jinak je tedy nazvat?

Kdo je online, ať klikne na To se mi líbí!

Jakmile se tento status objeví na zdech, tisíce lidí se mohou uklikat. Mnozí se snaží dosáhnout co nejvyššího počtu Líbí se mi a správce stránky si mne ruce. Takový status totiž značí jediné – stránka je na prodej! Počet kliknutí na To se mi líbí určuje počet aktivních fanoušků – čím více jich bude, tím větší hodnotu stránka má. Větší hodnota = více peněz. Pár lidem dojde, že při tomto statusu je nejlepší stránku opustit – škoda, že takových lidí je tak málo.

Webtrh
Klikněte na obrázek pro zobrazení celé aukce.

Oficiální Petice proti Státní Maturitě. – ach ta naivita

Studenti středních škol se přidávají opět v desetitisících, komu z nich ale došlo, že tato stránka je taky jen na prodej reklamy (viz. Webtrh) a jiný účel nemá? A co by si vůbec člověk měl před pojmem „Oficiální“ představit u FB stránky? Z názvu by mělo být všem patrné, že je to blbost. Učňové se do této stránky nepřidávají, přidávají se tam studenti vyšších ročníků středních škol – a o to hůře. Kdo tvrdí, že na učňáky chodí blbci, zde má důkaz, že na střední školy taky ;-)

Prosím, přidáte si mě do přátel?

Krásné dívky a chlapci, kteří se vsadili s kamarády, kdo nasbírá více přátel. Na tyto profily se často odkazuje na FB stránkách – blbci si je přidají, menší blbci napíší komentář, aby mohli zkritizovat ubohost dívky, která si takto sbírá přátele, a ti chytří vědí, že za profilem krásné slečny se skrývá člověk, který shání přátele, aby měl komu posílat pozvánky do svých podvodných stránek, případně aby nabídl profil na prodej jinému podvodníkovi.

To se mi líbí – nejde jen o blbé kliknutí!

Facebook není až zas tak blbý na to, aby nepoužíval různé algoritmy. Ty se používají například i pro tlačítko To se mi líbí, které určuje spoustu parametrů. Líbí-li se vám statusy některého z přátel, pak se vám budou jeho statusy zobrazovat více než u těch přátel, u kterých se vám nic nelíbí a nic jim nekomentujete. Zrovna tak u vyhledávání – napíšete počáteční písmeno přítele a na prvních místech se zobrazí ten, se kterým jste nejvíce v kontaktu – To se mi líbí, komentáře, chat, spoluoznačení na fotkách apod. Obdobné je to u stránek. Budou- li se na podvodné stránce objevovat vtipné odkazy na YouTube videa, lidé kliknout na To se mi líbí – u odkazu, ne na stránce YouTube. Nepomůžou tím tedy vůbec videu (proto některá videa zakazují vkládání do stránek), které by museli ohodnotit přímo na stránce YouTube, ale silně pomohou správci stránek, jelikož jeho odkazy se lidem moc líbí – stránka patří mezi oblíbené u spousty lidí. A co se stane v případě, že taková stránka půjde na prodej a začne se na ní objevovat reklama? Lidé, kteří klikali na To se mi líbí u těch videí, uvidí tuto stránku prioritně v Novinkách přátel – prioritně se jim tedy budou zobrazovat reklamy.

Z uživatelů Facebooku se stávají otroci - ostatní si s nimi mohou dělat co chtějí, obchodují s nimi ve velkém, tahají z nich peníze, zobrazují spousty reklam, lákají je na další podvody – a jim to vůbec nevadí, přidávají se i nadále do dalších a dalších stránek...

Líbil se vám tento článek? Tak ho SDÍLEJTE!

Klíčová slova:
facebook, prodej stránek, to se mi líbí, reklama, spam, podvody, petice, marketing

Komentáře: Kdo z vás je online? Nikdo!


Komentáře ke článku Kdo z vás je online? Nikdo! nejsou povoleny. Pokud opravdu potřebujete něco důležitého, použijte e-mail (uveden v patičce webu). Děkuji.